سئو کاران

توضیحات در مورد سئو سایت

سئو کاران

توضیحات در مورد سئو سایت

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اشتراک ویدیو

امروزه با وجود دوربین بر روی تلفن های همراه لپ تاپ ها و دوربین های مختلف , مردم از چیز های مختلف فیلم می گیرند و به اشتراک می گذارند. در ادامه به معرفی برخی از سایت ها برای به اشتراک گذاری ویدئو اشاره می کنیم.


Blip.tv  یک سرویس به اشتراک ویدئو با هدف نمایش ویدئو های تولید شده توسط مردم است.طراحی سایت طوری نیست که فقط بتوانید یک ویدئو آپلود کنید و از ویدئو های ویروسی هم جلوگیری می کند. این سایت تمایل دارد که کاربرانش به طور پیوسته  ویدئو قرار دهند و برای ویدئو های تبلیغاتی هم  در 50% از سود آن سهیم می شود.

کاربران Basic  و Pro  هردو محدودیت 1 گیگابایتی دارند ولی از مزیت های کاربران Pro  این است که امکانات اضافه ای برای تبدیل ویدئو ها  وتبدیل ویدئو ها برای آنها در اولویت وقت انجام می شود.که به آنها اجازه می دهد از ویدئو های با کیفیت تر استفاده کنند. اگر شما زیاد ویدئو آپلود می کنید و می خواهید تبدیل ویدئو ها را سریع انجام دهید حتما باید از سرویس Pro  استفاده کنید. پس سرویس مجانی به درد همه مخصوصا کسانی که ویدئو های سریالی تولید می کنند.

 

YouTube رایگان


YouTube  تقریبا با میلیون ها کاربر اینترنتی به غول اشتراک گذاری ویدئو تبدیل شده. YouTube  تنها سرویس به اشتراک گذاری است که همه  در نظر سنجی ها از آن نام برده اند. ویدئو هایی که بر روی این سرویس اپلود می کنید در صورتی که از اکانت Basic استفاده می کنید باید کوچکتر از2 گیگابایت و کمتر از 10 دقیقه  باشند. YouTube هیچ محدودیتی برای تعداد ویدئو ها قائل نشده است در صورتی که 2گیگابایت و 10 دقیقه کمتر باشند. وقتی که ویدئو ی خود را آپلود کردید دیگر نمی توانید آن را ویرایش کنید ولی می توانید اطلاعات آنها را عوض کنید.YouTube به شما اجازه ی تغیر پلیر را به صورت رایگان می دهد.

Vimeo (Basic: رایگان ,  Plus : 60$ در سال)


Vimeo یک سرویس به اشتراک گذاری ویدئو با تاکید زیاد برروی ایجاد خلاقیت و ایجاد ارتباط است. شما نمی توانید ویدئو های تبلیغاتی بر روی این سرویس بگذارید همچنین همه ی ویدئو ها باید نسخه ی اصلی باشند.اکانت های Vimeo  به دو صورت هستند. اکانت Basic  که رایگان است و 500 مگابایت محدودیت در هفته دارد. که هفته ای یک ویدئو HD هم می توانید آپلود کنید. شما 3 آلبوم یک گروه و یک شبکه می توانید داشته باشید.در اکانت Basic  شما می توانید برای  ویدئو های خود محدودیت دسترسی بگذارید. با اپگرید کردن به اکانت Plus  شما می توانید ظرفیت خود را به 5 گیگابایت افزایش دهید همچنین محدودیت ویدئو های HD هم برداشته می شود همچنین به صورت نامحدود می توانید آلبوم و گروه و شبکه بسازید. اکانت های Plus  به شما امکان کنترل برای محدودیت دسترسی و همچنین انتخاب پلیر را می دهد.


Viddler رایگان


اگر از داشتن محدودیت زمانی خسته شده اید می توانید از Viddler  استفاده کنید چون تا زمانی که ویدئو ی  شما زیر 500 مگابایت باشد می توانید آن را هر چقدر که دوست دارید طولانی کنید. در کنار این 500 مگابایت شما محدودیت 2 گیگابایتی در ماه  هم دارید. اگر به جای اکانت شخصی Personal یک اکانت مشارکتی Partnership داشته باشید ممکن است تبلیغات هم همراه ویدئو ی شما باشد ولی در عوض محدودیتی برای ظرفیت ندارید. هردوی اکانت های Personal و partnership  رایگانند.

  • رسول احمدی
  • ۰
  • ۰

هدف گذاری

آیا میدانید چگونه باید هدف گذاری کنید تا به اهدافتان برسید؟

آیا تاکنون فکر کرده اید که در 5 سال آینده قصد دستیابی به چه مواردی دارید؟ آیا هدف مشخص و روشنی برای خودتان در رابطه با کسب وکار مشخص کرده اید؟ آیا می دانید در پایان امروز قصد دستیابی به چه چیزی دارید؟هدف گذاری

هدف گذاری

در این مطلب قصد دارم به 5 قانون طلایی در رابطه هدف گذاری بپردازم.

اگر می خواهید موفق شوید، باید هدفی را برای خود مشخص کنید. بدون داشتن هدف تمرکز نداشته و از مسیر مشخصی برخوردار نیستید. هدف گذاری نه تنها به شما اجازه می دهید مسیر زندگی و کسب وکار خودتان را دست داشته باشید، بلکه به شما اجازه می دهد تا از آن به عنوان یک بنچمارک برای تعیین موفقیت خود استفاده کنید. یک لحظه فکر کنید:پس انداز کردن در بانک تنها درزمانی دلیلی برای موفقیت شما به حساب می آید که هدف شما جمع کردن ثروت باشد، اما اگر در پی کار خیرخواهانه باشید، این کار برخلاف هدف شما است و برای شما موفقیت به حساب نمی آید.

بااین وجود برای دستیابی به هدف های خودتان، باید به خوبی بدانید که چگونه باید هدف انتخاب کنید. فقط نمی توانید "من می خواهم” و انتظار موفقیت داشته باشید. هدف گذاری فرایندی است که با بررسی دقیق آغازشده و در پایان کار و تلاش بسیار زیادی را می طلبد. در بین این دونقطه مراحل بسیار مهمی وجود دارد اطلاع از آن ها به شما اجازه می دهد اهداف قابل دستیابی برای خود انتخاب کنید.

1- اهدافی انتخاب کنید که موجب انگیزش برای شما شوند
موجب انگیزش شدن به این معنا است که هدف انتخابی برای شما مهم باشد و ارزش قابل توجهی برای دستیابی به آن وجود داشته باشد. اگر علاقه ای به نتیجه آن نداشته باشید یا ارتباطی با آینده شما نداشته باشند، احتمال سعی و تلاش برای دستیابی به آن برای شما کم است. در غیر این صورت اهداف بسیار زیادی که مرتبط با شما و آینده شما است انتخاب می کنید و درنهایت زمان لازم برای رسیدگی به آن در اختیار ندارید و ازآنجایی که برای دستیابی به اهداف نیاز به تمرکز دارید، پس شانس موفقیت شما در رابطه با آن کاهش می یابد که در ادامه پیامدهای روانی دیگری هم برای شما ایجاد می کند.

راهکار: برای اطمینان از انگیزاننده بودن یک هدف باید سعی کنید یک "چرا” در رابطه با آن بر روی کاغذ بیاورید. "چرایی” که می توانید از آن برای توجیه دیگران در رابطه بااهمیت آن استفاده کنید.

 

هدف گذاری

راه های درست هدف گذاری

 

2- اهداف هوشمندانه انتخاب کنید
اهداف هوشمندانه از سرواژه ای انگلیسی تحت عنوان SMART گرفته شده که هر حرف آن نشانگر یک کلمه انگلیسی بامعنایی مشخص است. ازآنجایی که در این مطلب قصد یادگیری زبان یا دلیل آن را نداریم، به همین نکته اکتفا کرده و تنها ویژگی های یک هدف هوشمندانه را بر این اساس ذکر می کنیم. اهداف هوشمندانه دارای 5 ویژگی هستند که عبارت اند از:مشخص باشند، قابل اندازه گیری باشند، قابل دستیابی باشند، مرتبط با شرایط و اهداف بلندمدت تر شما باشند، وابسته به زمان باشند و زمان پایانی برای دستیابی به آن ها وجود داشته باشد.

3- هداف خود را مکتوب کنید
عمل فیزیکی نوشتن یک هدف بر روی کاغذ موجب واقعی و ملموس شدن آن می شود. به عبارتی شما دیگر هیچ عذر و بهانه ای برای فراموش کردن آن ندارید. سعی کنید در زمان نوشتن یک هدف بجای استفاده از فعل "دوست دارم” یا ” شاید” از فعل "خواهم” استفاده کنید. مثلا "امسال هزینه های عملیاتی خودم را 10 درصد کاهش می دهم” و نه اینکه "دوست دارم امسال هزینه های عملیاتی خودم را 10 درصد کاهش دهم.”

منبع : سایت نمناک
  • رسول احمدی
  • ۰
  • ۰

میثم ابراهیمی

میثم ابراهیمی خواننده کشورمان که 25 تیر ماه در برج میلاد کنسرت خود را برگزار کرد،در خصوص اجرای خود گفت: به لطف خدا، من و گروهم خیلی کنسرت خوبی را برگزار کردیم. هوادارانم انرژی فوق‌العاده‌ای داشتند. با محبت‌هایشان من را مدیون خودشان کردند. امیدوارم بتوانم در کنسرت‌ها و اجراهایم محبت‌شان را جبران کنم.
وی در ادامه در خصوص امکانات برج میلاد برای اجرای کنسرت با توجه به اینکه پیش از این اجازه کنسرت برای خوانندگان پاپ در این مکان وجود نداشت، عنوان کرد: برج میلاد یکی از بهترین سالن‌ها را برای اجرای کنسرت دارد. اول این که برج میلاد به لحاظ جغرافیایی در دسترس مردم است. دیگر به لحاظ ساخت سالن است. برای مثال‌ صندلی‌ها در موقعیت‌های مناسب و مشرف به صحنه اجرا قرار داده شده‌اند. همچنین برای خوانندگان هم شرایط به نسبت سالن‌های دیگر بهتر است.
ابراهیمی با اشاره به نحوه اجرا و انتخاب سبک موزیک‌های ملایم و آرام افزود: بله موزیک‌هایم بیشتر ملایم با ریتم آرام و عاشقانه است. به طور کلی فضای صدای من این سبک را می‌طلبد. مخاطبانم نیز به این نوع سبک علاقه دارند و به این دلیل موزیک‌هایم را گوش می‌دهند. البته قطعه‌های ریتمیک هم خوانده‌ام، اما خیلی کم. بنابراین کنسرت‌هایم نیز به نسبت دیگر کنسرت‌ها با آرامش و سر و صدای کمتر برگزار می‌شود. البته خودم هم اهل شلوغ کاری در اجراها نیستم (می‌خندد).
وی در خصوص جو سالن برای اجرای خواننده‌ها اظهار داشت: به طور مثال خواننده‌ای مثل من که با رسانه ملی همکاری دارد، باید مراقب کارها و هیجان خودش و سالن باشد. نباید هر کاری انجام دهد. به نظر من واحدهای نظارتی هم به خوبی کنترل خودشان را انجام می‌دهند و فضای فعالیت موسیقی در کشور باز است و سخت‌گیری بی‌‌مورد نمی‌بینم. خودم تلاش می‌کنم که تمام چارچوب‌ها را رعایت کنم و کنسرت‌هایم حاشیه نداشته باشد.
این خواننده در خصوص فعالیت‌های جدید خود بیان کرد: فعلا کار جدید منتشر نمی‌کنم، اما در دست تولید دارم و با گروهم در تلاشیم که کار جذابی را برای مخاطبان تهیه کنیم. به زودی در تهران کنسرت برگزار می‌کنم و در شهرستان‌ها هم تور کنسرت خواهم داشت

منبع : rokna

  • رسول احمدی